Często zadawane pytania - FAQ
O zakupie
Czy muszę się zarejestrować, aby dokonać zakupu?
Rejestracja nie jest wymagana, możesz u nas robić zakupy nawet bez rejestracji.
Jakie są korzyści z rejestracji?
Jako zarejestrowany użytkownik będziesz miał przegląd wszystkich swoich zamówień, a jednocześnie będziesz mógł śledzić status swoich bieżących zamówień. Możesz także stworzyć listę swoich ulubionych produktów, aby były łatwo dostępne podczas zakupów.
Kolejną korzyścią wynikającą z rejestracji jest członkostwo w naszym programie lojalnościowym , który daje dostęp do wielu korzyści . Klienci hurtowi mają dostęp do cen hurtowych po rejestracji. Tutaj możesz zarejestrować się do sprzedaży hurtowej.
Co mam zrobić, jeśli nie otrzymałem potwierdzenia utworzenia zamówienia?
Napisz do nas na adres witaj@bruderland.pl i podaj adres e-mail, z którego składałeś zamówienie w naszym sklepie internetowym. Sprawdzimy Twoje zamówienie i poinformujemy Cię o jego statusie.
Gdzie znajdę fakturę, jeśli nie otrzymałem jej e-mailem?
Fakturę znajdziesz w załączniku do e-maila wysłanego po wysłaniu zamówienia. Jeśli jesteś zarejestrowany w naszym e-sklepie, fakturę znajdziesz po zalogowaniu się na swoje konto w sekcji Moje zamówienia . Jeśli nie jesteś zarejestrowany, po prostu wyślij nam numer zamówienia i adres e-mail, na który zamówienie zostało utworzone na adres witaj@bruderland.pl , wyślemy Ci fakturę.
Program lojalnościowy
Jak mogę zarejestrować się do programu lojalnościowego?
Każdy zarejestrowany klient automatycznie staje się członkiem programu lojalnościowego. Możesz zarejestrować się tutaj .
Jak zbierać i wymieniać punkty?
Punkty są automatycznie naliczane na Twoje konto (zawsze 15 dnia po otrzymaniu zamówienia). Jeśli uzbierasz 70 lub więcej punktów, możesz zamienić je na zniżkę: 5 punkt = 1 zł .
Obroty
Nie dostałem rabatu na pierwszy zakup, co mam zrobić?
Jeśli rabat na pierwszy zakup nie pojawił się nawet po kilku minutach, może to wynikać z kilku powodów:
- Niespełnienie warunków:
- Tylko klienci, którzy robią u nas zakupy po raz pierwszy, otrzymają rabat.
- Wartość zakupu musi być wyższa niż 999 CZK.
- Kod można wykorzystać dopiero po 7 dniach od jego otrzymania.
- E-mail wpisany nieprawidłowo.
- Sprawdź, czy wpisałeś poprawny adres e-mail.
- E-mail z rabatem mógł wpaść do spamu lub wiadomości masowych.
- Sprawdź te foldery, czasami gubi się tam e-mail.
Jeśli żadna z tych opcji nie jest powodem, dla którego nie otrzymałeś kodu rabatowego, skontaktuj się z naszą linią obsługi klienta pod adresem witaj@bruderland.pl. Z przyjemnością pomożemy Ci rozwiązać problem.
Nie mogę zastosować kodu rabatowego, jak to zrobić?
Jeśli otrzymałeś kod rabatowy, ale nie możesz go dodać do zamówienia, wyślij nam e-mail na adres witaj@bruderland.pl, pomożemy Ci zastosować kod .
Dostępność i przechowywanie towarów
Jak mogę się dowiedzieć, kiedy produkt, który jest obecnie wyprzedany, będzie dostępny?
Dla każdego produktu możesz włączyć tzw. funkcję watchdoga . Wystarczy, że podasz swój adres e-mail, a my wyślemy Ci wiadomość e-mail, gdy tylko produkt będzie ponownie dostępny . Jeśli chcesz poznać przynajmniej przybliżoną datę, kiedy dany produkt będzie dostępny w magazynie, możesz skontaktować się z nami przez e-mail witaj@bruderland.pl, a my postaramy się dowiedzieć, kiedy produkt dotrze.
Zamówienia i dostawa towarów
Nie otrzymałem e-maila z potwierdzeniem zamówienia, co mam zrobić?
Jeśli nie otrzymałeś wiadomości e-mail potwierdzającej utworzenie zamówienia, napisz do nas na adres witaj@bruderland.pl. Sprawdzimy Twoje zamówienie i poinformujemy Cię o tym.
Kiedy dostarczysz moje zamówienie?
Zamówienia wysyłamy nie później niż drugiego dnia roboczego po ich otrzymaniu. W okresie przedświątecznym jednak czas wysyłki może ulec wydłużeniu. Po otrzymaniu przesyłki przez firmę spedycyjną czas dostawy zależy od wybranego przewoźnika. Wszystkie firmy spedycyjne i przybliżony czas dostawy można znaleźć tutaj .
Ile kosztuje wysyłka?
Cena wysyłki dla poszczególnych przewoźników podana jest w drugim kroku koszyka . Jeśli chcesz poznać cenę z wyprzedzeniem, możesz znaleźć informacje tutaj . Przy zamówieniach powyżej 600 Zł otrzymujesz bezpłatną wysyłkę .
Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
Kiedy przekażemy Twoje zamówienie przewoźnikowi, wyślemy Ci wiadomość e-mail z numerem przesyłki i linkiem do wybranej usługi wysyłkowej. Dzięki temu możesz śledzić status swojego zamówienia .
Jeśli jesteś zarejestrowany na naszej stronie, możesz śledzić status swojego zamówienia na swoim profilu w sekcji Moje zamówienia .
Czy mogę zmienić sposób wysyłki po wysłaniu zamówienia?
Zarejestrowani klienci mogą zmienić sposób wysyłki nawet po wysłaniu zamówienia. Jest to możliwe tylko wtedy, gdy zamówienie nie jest realizowane za pobraniem lub nie zostało jeszcze opłacone.
Jeśli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem lub masz problem ze zmianą środka transportu, napisz do nas na witaj@bruderland.pl.
Zapłata
Jak mogę zapłacić z tobą?
U nas możesz zapłacić przelewem bankowym, kartą płatniczą lub za pobraniem. Wszystkie opcje płatności znajdziesz w drugim kroku koszyka lub tutaj .
Wpisałem zły symbol zmiennej. Co powinienem zrobić?
Proszę napisać do nas e-mail na witaj@bruderland.pl, proszę podać numer zamówienia w e-mailu. Sprawdzimy płatność i damy Ci znać.
Nie otrzymałem od Państwa potwierdzenia zapłaty za zamówienie. Co z tym?
Proszę napisać do nas e-mail na witaj@bruderland.pl , proszę podać numer zamówienia w e-mailu. Sprawdzimy płatność i damy Ci znać.
Czy mogę zmienić metodę płatności po wysłaniu zamówienia?
Zarejestrowani klienci mogą zmienić sposób płatności nawet po wysłaniu zamówienia. Jest to możliwe tylko wtedy, gdy zamówienie nie jest realizowane za pobraniem lub nie zostało jeszcze opłacone.
Jeśli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem lub masz problem ze zmianą metody płatności, napisz do nas na witaj@bruderland.pl.
Reklamacje i zwroty
Otrzymałem uszkodzony towar, co mam zrobić?
Proszę wypełnić ten formularz . Opisz w nim przyczynę reklamacji produktu, dołącz zdjęcie uszkodzonego produktu oraz poinformuj nas, w jaki sposób chcesz rozwiązać reklamację. Sprawdzimy reklamację i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.
Jak mogę reklamować towar?
Proszę wypełnić ten formularz . Opisz w nim przyczynę reklamacji produktu, dołącz zdjęcie uszkodzonego produktu oraz poinformuj nas, w jaki sposób chcesz rozwiązać reklamację. Sprawdzimy reklamację i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.
Czy mogę zwrócić przedmiot, jeśli z jakiegoś powodu już go nie chcę?
Tak, możesz zwrócić towar w ciągu 14 dni od doręczenia zamówienia. Abyśmy mogli zwrócić Ci pieniądze, produkt i jego opakowanie muszą pozostać nienaruszone. Aby zwrócić towar, wypełnij ten formularz . Zwrot towaru rozwiążemy tak szybko, jak to możliwe.
Części zamienne
Gdzie mogę znaleźć części zamienne do produktów?
Wszystkie dostępne części zamienne do konkretnego produktu znajdziesz na dole strony pod opisem produktu. Tutaj znajdziesz szczegółowe instrukcje , które pomogą Ci znaleźć część zamienną.
Jak znaleźć odpowiednią część zamienną?
Dla każdego modelu na dole strony pod opisem znajdziesz zestawienie części zamiennych, które są przeznaczone do danego modelu. Wyszukiwanie działa również w drugą stronę, dla każdej części zamiennej znajdziesz również modele, do których dana część zamienna jest przeznaczona. Tutaj znajdziesz szczegółowe instrukcje , które pomogą Ci znaleźć część zamienną.
Jeśli nie jesteś pewien, jakich części zamiennych potrzebujesz, możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta przez czat na żywo, e-mail witaj@bruderland.pl. Z przyjemnością doradzimy Ci w wyborze prawa część.
Nie znalazłeś odpowiedzi na pytanie?
Z przyjemnością pomożemy Ci na naszej linii klienta. Możesz się z nami skontaktować e-mailem witaj@bruderland.pl. Infolinia dla klientów jest dostępna codziennie od 8:00 do 15:00.