Reklamacja towaru
Przykro nam, że znalazłeś się w sytuacji, w której musisz rozpatrzyć reklamację produktu. Dołożymy wszelkich starań, aby proces reklamacji był jak najprzyjemniejszy i będziemy Cię informować na bieżąco.
Przeprowadzimy Cię przez proces reklamacji w czterech prostych krokach
- Zaloguj się na swoje konto. Nie jesteś zarejestrowany? Nie ma problemu, możesz odzyskać swoje zamówienie używając jego numeru.
- Wybierz produkt, którego dotyczy roszczenie.
- Wypełnij szczegóły problemu i wybierz sposób, w jaki rozwiązalibyśmy reklamację w sposób dla Ciebie satysfakcjonujący.
- Wyślij do nas paczkę - możesz skorzystać z naszej wysyłki lub w inny sposób.
Jeśli potrzebujesz pomocy, zadzwoń pod numer +420 735 053 473 lub napisz do nas pod adres witaj@bruderland.pl.
Powrót do e-shopuJAK MOGĘ ZAREKLAMOWAĆ TOWAR?
Aby szybko i łatwo złożyć reklamację, wypełnij powyższy formularz online. Jeśli dokonałeś zakupu jako zalogowany klient, w formularzu zobaczysz wszystkie przedmioty, które są jeszcze objęte gwarancją. Po wypełnieniu formularza zobaczysz wszystkie informacje potrzebne do złożenia reklamacji i odesłania towaru.
Jak mogę dowiedzieć się o statusie mojego roszczenia?
Otrzymasz od nas e-mail z potwierdzeniem, gdy towar dotrze do Ciebie. Mamy 30 dni na rozwiązanie wszystkiego i poinformowanie Cię o wyniku reklamacji. Zawsze jednak staramy się to zrobić jak najszybciej.